FAQ - find svaret her
Kan jeg ændre min ordre?
Ja, men under forudsætning af, at ordren ikke er færdigpakket og sendt. Ønsker du at ændre din ordre, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice.
Kan jeg annullere min ordre?
Ja. Annullering sker altid iht. til gældendesalgs- og leveringsbetingelser. Inden annullering skal du kontakte kundeservice på tlf.: 70 60 30 04
Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?
En bekræftelsesmail bliver automatisk tilsendt. Vi oplever desværre, at den kan gå i spamfilteret eller i mappen for uønsket e-mail. Tjek disse mapper først. Har du ikke modtaget bekræftelsesmailen inden for 2 timer, beder vi dig kontakte kundeservice.
Hvorfor kan visse varer ikke købes, uden jeg skal kontakte Vileashop
Mange produkter og løsninger bliver specielt fremstilet eller tilpasset til konkrete projekter. Det kræver særlig rådgivning og dialog inden afgivelse af ordre. Det er din garanti for den rigtige og optimale løsning.
Levering
Kan jeg ændre leveringsadresse?
Ja, hvis din ordre ikke er færdigpakket og afsendt. Ønsker du at ændre din leveringsadresse, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice.
Hvornår kommer min ordre?
Ordrer på lagervare, som sendes med GLS PakkeShop / GLS Erhverv sendes samme dag, hvis ordren er modtaget inden kl. 11.00. Øvrige sendes førstkommende hverdag derefter.
Ordre på lagervare, som sendes med Danske Fragtmænd sendes samme dag, hvis ordren er modtaget senest kl. 13.00. Øvrige sendes førstkommende hverdag derefter.
Leveringstiden på lagervarer er 1-3 hverdage.
Ved levering til Bornholm, Læsø og Anholt er leveringstiden én dag ekstra.
Enkelte varer kan have en længere leveringstid. Hvis tilfældet, vil det være oplyst. Bestilte varer sendes om muligt samlet.
Levering til udlandet?
Som udgangspunkt leverer vi kun i Danmark. Hvis du har ønske om levering til udlandet, skal Kundeservice kontaktes.
Betaling
Hvordan kan jeg betale min ordre?
Uanset om du er erhvervskunde eller privatkunde, kan du betale ved brug af gængse kreditkort.
Returnering
Returnering og tilbagebetaling sker altid iht. gældende salgs- og leveringsbetingelser.
Privat :Salgs- og leveringsbetingelserErhverv:Salgs- og leveringsbetingelser
Kan alle varer returneres?
Der er returret på de fleste varer iht. vores salgs- og leveringsbetingelser. Du skal være opmærksom på, at procedurer og retningslinjer er forskellige, alt efter om du er erhvervskunde eller privatkunde. Visse varer er undtaget de generelle betingelser gældende for hhv. privat- og erhvervskunder. Eksempelvis specialvarer. Du vil altid blive oplyst herom inden afgivelse af en ordre.
Fortrydelsesret gældende for privatkunder (salg af varer til forbrugere).
Som privatkunde har du inden for 14 dage ret til at fortryde dit køb uden begrundelse. Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag, du modtager varen. Der er en række vigtige forhold, du skal være opmærksom på, hvis du ønsker at udnytte fortrydelsesretten.Se salgs- og leveringsbetingelser for private.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Du kontakter kundeservice eller udfylder en RMA blanket, som skal mailes til kundeservice på info@Vileashop.dk
Hvornår får jeg mine penge retur?
Når din returvare er modtaget og godkendt, tilbageføres beløbet til dig på samme måde, som du betalte.
Hvordan laver jeg en reklamation på en vare?
Du kontakter kundeservice eller udfylder en RMA blanket , som skal mailes til kundeservice på info@Vileashop.dk
Hvem betaler returfragt?
Som udgangspunkt skal du selv betale returfragten. I tvivlstilfælde beder vi dig kontakte kundeservice.
Min vare er defekt?
Du skal kontakte kundeservice. Derfra aftales det videre forløb.
Hvad er mine rettigheder som privatkunde?
Købeloven er altid gældende.